sobota, 27 lipca 2024

Maria Czubaszek "Nienachalna z urody" - Wierzyłam, że ludzie...

Wierzyłam, że ludzie mogą się kochać nawet mimo ślubu... Ale jak długo? Jakkolwiek by na to patrzeć, przyczyną każdego rozrodu jest małżeństwo. Co gorsza, im dłuższe i szczęśliwsze, tym rozwód boleśniejszy. Z drugiej strony, każdy rozwód to także szansa na kolejne małżeństwo. Jego i jej. Bo zawsze powtarzam, że kto raz połknie bakcyla małżeństwa, tego nierzadko ciągnie do następnego. Jak mu się zdaje lepszego. Choćby dlatego że uczymy się na błędach. W końcu i ja, jak każda kobieta zrezygnowałam z tego racjonalnego (i jakkolwiek by patrzeć sensownego) pomysłu, jakim jest spokojne samotne życie, i ponownie wyszłam za mąż.

Maria Czubaszek "Nienachalna z urody"

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...