sobota, 6 lipca 2024

Katarzyna Woźniak "Następny" - Leki brałam już od ośmiu...

Leki brałam już od ośmiu miesięcy i nadchodził czas, by je odstawić, czego coraz bardziej się bałam. Bałam się, że bez nich znowu poczuje się tak, jak wcześniej. Dopiero po tych kilku miesiącach farmakoterapii poszłam na psychoterapię. Była ona niczym odpoczynek na szlaku, a nie byle jakie przystanięcie na zakręcie. Była odpoczynkiem, który naprawdę regeneruje, który porządkuje myśli i pozwala odzyskać siły. Leki działają, i to bardzo dobrze, ale tylko wtedy, gdy są brane. Psychoterapia działa stale, Nawet po wyjściu z gabinetu. W życiu jest jak w górach - też trzeba mądrze rozkładać siły i wiedzieć, kiedy odetchnąć, by nie stanąć i nie skończyć w przepaść. 

Katarzyna Woźniak "Następny"

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...